MAIN MENU
1. Bid2win සේවාව යනු? 
Bid2win සේවාව යනු කෙටි පණිවුඩ (SMS) පදනම් කරගත් සේවාවක් වන අතර, ග්‍රාහකයන්ට කලින් යෝජනා කල/සදහන් කල භාණ්ඩයක් සදහා ලංසු තැබීම මගින් එහි කිසිවෙකුත් සදහන් නොකළ අවම ලංසුව අනුමාන කර එය දිනාගැනීමට මෙයින් හැකියාව සලසන සේවාවකි.
මෙහි භාණ්ඩය යන්නට ජංගම දුරකථන, ලැප්ටොප්, විදුලි උපකරණ, රථවාහන, මෝටර් සයිකල් රන් ආබරණ ආදිය ඇතුලත් වේ. 
 
2. මෙම සේවාව සක්‍රිය කරන්නේ කෙසේද?/මෙම සේවාවට සහභාගී වන්නේ කෙසේද?
ග්‍රාහකයා කළයුත්තේ REG<space>BW ලෙස සඳහන් කර 3947 වෙත SMS පණිවිඩයක් එවීම පමණි. ග්‍රාහකයා REG <space>BW සඳහන් කර 3947 ට කෙටි පණිවුඩයක් එවූ පසු, සේවාව සක්‍රිය වී තරගයට අදාල විස්තර SMS පණිවිඩයක් ආකාරයෙන් අදාල ග්‍රාහකයාට ලැබෙනු ඇත. ග්‍රාහකයා කල  යුත්තේ BW<හිස්තැනක්>අවම ලංසුව සදහන් කර 3947 ට SMS පණිවිඩයක් යැවීමයි. සෑම ලංසු අගයක් සඳහාම, ඔවුන්ට Bid2Win සේවාවෙන් ප්‍රතිචාර පණිවිඩයක් ලැබෙනු ඇත. සේවාවට අදාල ගාස්තු සාර්ථකව අයකරගත් පසු ලංසු තැබීමට අවස්ථා 4ක් හිමි වේ. තරගයේ කාල සීමාව අවසන් වූ පසු ජයග්‍රාහකයාට අදාල භාණ්ඩය හිමිවේ.
 
මේ සඳහා එම ජයග්‍රාහකයා කිසිවෙකුත් සදහන් නොකළ අවම ලංසුව හිමකරගත යුතුය. උදාහරණයක් ලෙස,
ලංසු 1,2,1,3,2,6 නම් ජයග්‍රාහකයා වනුයේ 'අගය 3' එවූ පරිශීලකයාය. මන්ද 1 සහ 2 අසමසම නොවේ. එක් එක් ත්‍යාගය සඳහා Bid2Win ක්‍රීඩා කිරීමට සීමිත කාලයක් පවතින අතර එය කෙටි පණිවුඩ මගින් දැනුම් දෙනු ලැබේ. 
ලංසු තැබීම සඳහා, පරිශීලකයාට ඔවුන්ගේ ජංගම සම්බන්ධතාවයේ ප්‍රමාණවත් මුදල් තිබිය යුතුය. 
Bid2Win ක්‍රීඩාව සඳහා ලියාපදිංචි වූ පසු, අදාල අයකිරීම් ග්‍රාහකයාගේ සබඳතාවය මත ස්වයංක්‍රියව (දෛනිකව/මාසිකව) අයවේ .පාරිභෝගිකයින්ට ලංසු ඉදිරිපත් කළ හැක්කේ ඔවුන්ගේ ජංගම දුරකථනයේ ප්‍රමාණවත් මුදල් ශේෂයක් තිබේ නම් පමණි. 
 
3. සේවාවට අදාල ගාස්තු 
සේවාවට සම්බන්ධ වන ග්‍රාහකයාගේ ජංගම දුරකථන සබදතාවය අනුව අදාල සේවා ගාස්තු අය වේ. 
පෙරගෙවුම් සබදතාවන් භාවිතා කරන ග්‍රාහකයන් සදහා දෛනිකව රු. 7.20 + බදු අය කෙරේ. 
පසුගෙවුම් සබදතාවන් භාවිතා කරන ග්‍රාහකයන් සදහා මාසික රු. 216.00 + බදු අය කෙරේ.
ඉහත පැකේජයන් ස්වයංක්‍රීයව දිනපතා/මාසිකව අලුත් වේ/ ගාස්තු අය වේ. 
බදු සම්බන්ධ තොරතුරු දැනගැනීම සඳහා: www.mobitel.lk/tax 
 
5. ග්‍රාහකයා ජයග්‍රාහකයෙකු දැයි දැනගන්නේ කෙසේද?
තරගයේ වලංගු කාල සීමාවෙන් පසු ජයග්‍රාහකයා ස්වයංක්‍රීයව Bid2Win පද්ධතිය/සේවාව මගින් තෝරා ගනු ලැබේ. ජයග්‍රාහකයාට දුරකථන ඇමතුමකින් දැනුම් දෙනු ලබයි. තවද කෙටි පණිවුඩයක් ඔස්සේ තහවුරු කිරීමක් යවනු ලැබේ.  
 
6.සේවාවෙන් ඉවත් වීම/ සේවාව අක්‍රිය කරන්නේ කෙසේද?
සේවාව අක්‍රිය කිරීමට UNREG<හිස්තැනක්>BW ලෙස සඳහන් කර 3947 ට SMS යැවීම මගින්.සේවාව අක්‍රිය කිරීමෙන් පසු, ඔබට කෙටි පණිවුඩයක් මගින් එය දැනුම් දෙනු ඇත
 
6. මෙම සේවාවට ඇතුලත් වී සුදුසුකම් ලැබීමට අදාල කොන්දේසි 
Bid2Win යනු ශ්‍රී ලංකාවේ ඕනෑම පුරවැසියෙකුට වලංගු ජංගම සම්බන්ධතාවක් භාවිතා කරමින් කෙටි පණිවුඩ ඔස්සේ තුලින් ප්‍රසිද්ධියේ භාවිතා කළ හැකි සේවාවකි. 
කෙසේ වෙතත්, එය පහත පාර්ශවයන් සදහා අවලංගු වේ. 
ප්‍රවර්ධක ආයතනයේ සේවකයින් සහ ඔවුන්ගේ පවුල්වල සාමාජිකයින්, ප්‍රවර්ධකයාගේ සේවා සපයන්නන්, නියෝජිතයන් සහ මෙම ලංසු තැබීමේ ක්‍රීඩාව සමඟ වෘත්තීයමය වශයෙන් සම්බන්ධ ඕනෑම අයෙකු.
 
7. නියමයන් සහ කොන්දේසි 
  • මෙම සේවාව Mobitel හි සක්‍රීය කිරීමේ ක්‍රියාවලිය භාවිතයෙන් සක්‍රීය කරයි. සේවාව සක්‍රීය කිරීමට පෙර පාරිභෝගිකයාගෙන් තහවුරු කිරීමක් ඉල්ලා සිටී. 
  • ග්‍රාහකයා සේවාව අක්‍රිය කරන තෙක් සේවාව ස්වයංක්‍රීයව අලුත් වන අතර එම එක් සැම අලුත් කිරිමකදිම පරිශීලකයාගෙන් අදාළ ගාස්තුව අය කෙරේ. 
  • පරිශීලකයාට අදාළ අක්‍රිය කිරීමේ ක්‍රමය භාවිතයෙන් හෝ 1717 පාරිභෝගික ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය හරහා මොබිටෙල් පාරිභෝගික සේවාව හා සම්බන්ධ වීමෙන් ඕනෑම වේලාවක සේවාව අක්‍රිය කළ හැක. 
  • තවද සේවාව සම්බන්ධයෙන් ඕනෑම පැහැදිලි කිරීමක්, මුදල් ආපසු ගෙවීමේ ඉල්ලීම් හා වෙනත් ඕනෑම කරුණක් සම්බන්ධව Mobitel ආයතනය විසින් කටයුතු කරණු ලබයි.
 

Audio Book සේවාව යනු කුමක්ද?

Audio Book සේවාව යනු සක්‍රීය කිරීම මත පදනම් කරගත් සේවාවකි.

එමඟින් පාරිභෝගිකයන්ට ශ්‍රේෂ්ඨ ලේඛිකාවක් වන චන්දි කොඩිකාර මහත්මිය විසින් රචිත සුප්‍රසිද්ධ නවකතාවලට සහ හාන්ස් ක්‍රිස්ටියන් ඇන්ඩර්සන්ගේ සුරංගනා කතාසවන්වලට සවන් දීමට හැකියාව ලැබෙනු ඇත.  

 

සේවාව සදහා දායක වූ පාරිභෝගිකයන්ගෙන් පහත පරිදී අයකිරීම් සිදු කෙරේ.

දයිනික පැකේජය: රු.5.00+ බදු / ස්වයංක්‍රීයව අලුත් වේ.

මාසික පැකේජය: රු.150.00+ බදු / ස්වයංක්‍රීයව අලුත් වේ.

 

 මෙම සේවාව සක්‍රීය කරන්නේ කෙසේද?

ජංගම උපාංගයක් භාවිතයෙන් 2656 අමතන්න

නවකතාවලට -  2656-1-1-4

සුරංගනා කතාසවන්වලට-2656- 2-1-4

 

මෙම සේවාව අක්‍රීය කරන්නේ කෙසේද?

අක්‍රීය කිරීම සඳහා ජංගම උපාංගයක් භාවිතයෙන් 2656 අමතන්න

නවකතාවලට -  2656-1-#-5

සුරංගනා කතාසවන්වලට-2656-2-#-5

 

නියම සහ කොන්දේසි

· ඕනෑම අවස්තාවක සේවාව සදහා දායක වූ පුද්ගලයින්ට අපගේ වෙබ් අඩවිය වෙත පිවිසීමෙන් සේවාවෙන් ඉවත් විය හැක.

· සියලුම VAS සේවා සපයනු ලබන්නේ අන්තර්ගත සපයන 3වන පාර්ශවයන් විසිනි.

· පිටපත් හිමිකම් සහ අන්තර්ගත නිරවද්‍යතාවය/වලංගුභාවය යනාිය අන්තේගත සපයන්නන්සේ තනි හිමිකාරිත්වය සහ වගකීම වන අතර කිසිදු හානියක් හෝ අලාභයක් සදහා වගකිව යුතු නොවේ

 

 

1. “MISSED CALL GAME/ MISSED CALL සල්පිල” සේවාව යනු කුමක්ද?

“MISSED CALL GAME/ MISSED CALL සල්පිල” යනු සාම්ප්‍රදායික “ගමේ සල්පිල” සංකල්පයේ ඩිජිටල් අනුවාදයක් වන අතර, එමඟින් තරගයට අදාළ ත්‍යාගයන් සඳහා වෙළඳපල මිල ගණන් වෙනුවට එකම සහ ඉහළම ලංසු අගය තැබීමෙන් එම ත්‍යාගය දිනා ගැනීමට හැකිවන සේ සකස් කර ඇති සේවාවකි.

2. මෙම සේවාව සක්‍රීය කරන්නේ කෙසේද?

මෙම සේවාව සක්‍රීය කිරීමට, පාරිභෝගිකයා 696 අංකය අමතා අංක 1 ඇතුලත් කර හෝ, REG MC ලෙස ටයිප් කර 696 ට SMS කල යුතුය. සේවාව සාර්ථකව සක්‍රීය වී, සාර්ථක අයකිරීමක් සිදුවූ පසු දිනපතා ලකුණු 5 බැගින් ලබා ගත හැක.

3. මෙම සේවාව සඳහා අමතර ලකුණු/ ලංසු ලබා ගන්නේ කෙසේද?

අමතර ලකුණු/ ලංසු ලබා ගැනීමට, පාරිභෝගිකයා 696 අංකයට මගහැරුණු ඇමතුමක් (missed call) ලබා දිය යුතුය. සෑම අමතර උත්සාහයකදීම, සාර්ථක ගාස්තු අයකිරීමකින් පසු, පාරිභෝගිකයාට ලකුණු 5 බැගින් අමතර ලකුණු/ ලංසු ලබා ගත හැක.

4. වැඩිපුර මග හැරුණු ඇමතුම් (missed call) ලබා නොගෙන වැඩි ලකුණු ලබා ගැනීමට බලගැන්වීමේ සැලසුම් තිබේද?

ඔව්. අඩු ඇමතුම් ලබා ගැනීමෙන් වැඩි ලංසු තැබීමට කැමති පරිශීලකයින් සඳහා බලගැන්වීමේ සැලසුම් තිබේ.

5. ලබා ගත හැකි බලගැන්වීමේ සැලසුම් මොනවාද සහ එය සක්‍රිය කරන්නේ කෙසේද?

සැලසුම 10 බලගැන්වීමට “REG 10” ටයිප් කර 696 කෙටි කේතයට SMS කරන්න
සැලසුම 50 බලගැන්වීමට “REG 50” ටයිප් කර 696 කෙටි කේතයට SMS කරන්න
සැලසුම 100 බලගැන්වීමට “REG 100” ටයිප් කර 696 කෙටි කේතයට SMS කරන්න

සේවාවේ ගාස්තු?
ආරම්භක දායකත්වය රු. 5.00 බදු ඇතුළුව / දෛනික පුනරාවර්තන
අතිරේක උත්සාහයන් - රු. 5.00 බදු ඇතුළුව / උත්සාහයකට

බලගැන්වීමේ සැලසුම් :
බලගැන්වීමේ සැලැස්ම රු. 10.00 බදු ඇතුළුව / උත්සාහයකට
බලගැන්වීමේ සැලැස්ම රු. 50 බදු ඇතුළුව / උත්සාහයකට
බලගැන්වීමේ සැලැස්ම රු. 100 බදු ඇතුළුව / උත්සාහයකට
බලගැන්වීමේ සැලැස්ම රු. 100 බදු ඇතුළුව / උත්සාහයකට

මූලික දිනපතා දායකත්ව අයකිරීම අසාර්ථක වූ විට, fallback charging ක්‍රමය ස්වයංක්‍රීයව සක්‍රිය වන අතර, අදාල ලකුණු පාරිභෝගිකයාගේ අවසන් ලංසු අගයට එකතු කරනු ලැබේ.

6. Fallback Charging ගාස්තු සහ පාරිභෝගිකයා සඳහා වෙන් කර ඇති ලකුණු ගණන

පාරිභෝගික ශේෂය රු. 4.00 නම් පාරිභෝගිකයාගෙන් රු. 4.00 ක් අය කරන අතර ලකුණු 4 ක් එකතු කරනු ලැබේ
පාරිභෝගික ශේෂය රු. 3.00 නම් පාරිභෝගිකයාගෙන් රු. 3.00 ක් අය කරන අතර ලකුණු 3 ක් එකතු කරනු ලැබේ
පාරිභෝගික ශේෂය රු. 2.00 පාරිභෝගිකයාගෙන් රු. 2.00 ක් අය කෙරෙන අතර ලකුණු 2 ක් එකතු කෙරේ
පාරිභෝගික ශේෂය රු. 1.00 ක් නම් පාරිභෝගිකයාගෙන් රු. 1.00 ක් අය කෙරෙන අතර ලකුණු 1 ක් එකතු කෙරේ

7. ජයග්‍රාහකයා තෝරා ගන්නේ කෙසේද?

ප්‍රවර්ධන කාලය අවසාන වූ පසු, පද්ධතිය ස්වයංක්‍රීයවම ඉහළම ලංසු (ලකුණු) තැබූ පාරිභෝගිකයා තෝරා ගනී. එම පාරිභෝගිකයා එම මාලාවේ ජයග්‍රාහකයා ලෙස නම් කරනු ලැබේ.

8. සේවාව අක්‍රිය කරන්නේ කෙසේද?

සේවාව අක්‍රිය කිරීමට, DREG MC ලෙස ටයිප් කර 696 අංකයට SMS කරන්න.

9. සාමාන්‍ය නියමයන් සහ කොන්දේසි

බදු සහ ගාස්තු
සියලුම ගාස්තු සහ අයකිරීම් රජයේ බදු සහ අදාළ ආයතනික අයකිරීම් වලට යටත් වේ.

සේවාව සක්‍රිය කිරීම
මෙම සේවාව ජංගම දුරකථන ක්‍රියාකරුගේ සක්‍රිය කිරීමේ ක්‍රියාවලිය භාවිතයෙන් සක්‍රීය කරනු ලබයි.
සේවාව සක්‍රීය කිරීමට පෙර, ක්‍රියාකරු විසින් තහවුරු කිරීමක් ඉල්ලා සිටියි.

දායකත්වය සහ අලුත් කිරීම
පරිශීලකයා සේවාව අක්‍රීය කරන තෙක්, එය ස්වයංක්‍රීයව අලුත් කරනු ලබයි.
ඔබගේ දුරකථන සම්බන්ධතා වර්ගය (පෙරගෙවුම් / පසුගෙවුම්) අනුව සෑම අලුත් කිරීමකදීම අදාළ ගාස්තුව අයකෙරේ.

සේවාව අක්‍රීය කිරීම
පාරිභෝගිකයින්ට අදාළ අක්‍රීය කිරීමේ ක්‍රමය භාවිතා කරමින් හෝ 1717 ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය හරහා මොබිටෙල් පාරිභෝගික සේවා කණ්ඩායමට දැනුම් දීමෙන් ඕනෑම අවස්ථාවක සේවාව අක්‍රීය කළ හැක.

ගැටළු, පැහැදිලි කිරීම් සහ ආපසු ගෙවීම්
මොබිටෙල් ආයතනය විසින් ඕනෑම පැහැදිලි කිරීමක්, ගැටළුවක් හෝ මුදල් ආපසු ගෙවීම් සිදු කෙරේ.

ජයග්‍රාහකයන් සහ ත්‍යාග
ජයග්‍රාහකයා හෝ ජයග්‍රාහකයින් තෝරා ගැනීම, මොබිටෙල් විසින් තීරණය කරන පරිදි සිදු කෙරේ.
ත්‍යාගවල ස්වභාවය, ප්‍රමාණය සහ වටිනාකම තරඟය ආරම්භ වීමට පෙර සහභාගිවන්නන්ට දැනුම් දෙනු ලැබේ.
ත්‍යාග මාරු කළ නොහැකි අතර, මුදල් හෝ වෙනත් විකල්ප සඳහා හුවමාරු කළ නොහැක.
තරඟය අතරතුර සහභාගිවන්නන්, මොබිටෙල් විසින් නියම කරන නීති සහ උපදෙස් පිළිපැදිය යුතුය.

සුදුසුකම්
මොබිටෙල් ඕනෑම පාරිභෝගිකයෙකු හට තරඟයට සහභාගී විය හැක.
මොබිටෙල් සේවකයින්, ඔවුන්ගේ ආසන්න පවුල් සාමාජිකයන් හෝ අනුබද්ධ සමාගම්වල සේවකයින්ට තරඟයට සහභාගී වීමට සුදුසුකම් නොමැත.

නුසුදුසුකම
තරඟයේ නියමයන් සහ කොන්දේසි උල්ලංඝනය කරන, හෝ වංචනික, සදාචාර විරෝධී හෝ නුසුදුසු හැසිරීම්වල යෙදෙන සහභාගිවන්නන්ව නුසුදුස්සෙකු ලෙස නම් කිරීමේ අයිතිය මොබිටෙල් සතුය.
නුසුදුසුකමට ලක් වූ සහභාගිවන්නන්ට තරඟය හරහා ලබා දෙන ත්‍යාග හෝ වෙනත් ප්‍රතිලාභ ලබා ගැනීමේ අයිතිය අහිමි වේ.

වගකීම
තරඟය අතරතුර සහභාගිවන්නන්ට සිදුවන ඕනෑම අලාභයක් හෝ හානියක් සඳහා මොබිටෙල් වගකිව යුතු නොවේ.
තරඟය පුරාවටම සහභාගිවන්නන් තමන්ගේම ආරක්ෂාව සහ යහපැවැත්ම සඳහා වගකිව යුතුය.

නියමයන් සහ කොන්දේසි වෙනස් කිරීම
පූර්ව දැනුම්දීමකින් තොරව ඕනෑම අවස්ථාවක ප්‍රවර්ධනයේ නියමයන් සහ කොන්දේසි සංශෝධනය කිරීමට හෝ යාවත්කාලීන කිරීමට මොබිටෙල් ආයතනයට අයිතිය ඇත.
තරඟය පිළිබඳ ඕනෑම ආරවුලක් හෝ ගැටළුවක් මොබිටෙල් හි අභිමතය අනුව විසඳනු ලබන අතර, එම තීරණය අවසාන තීරණය ලෙස සැලකේ.

ප්‍රචාරණ අයිතිය
තරඟයට සහභාගී වීමෙන්, සහභාගිවන්නන් මොබිටෙල් වෙත ඔවුන්ගේ නම, රූපය, සහ ඉදිරිපත් කරන ලද ඕනෑම ද්‍රව්‍යයක් ප්‍රවර්ධන අරමුණු සඳහා භාවිතා කිරීමට අවසර ලබා දෙයි.
මෙය සමාජ මාධ්‍ය, වෙබ් අඩවි, මාධ්‍ය නිවේදන සහ අනෙකුත් අලෙවිකරණ ද්‍රව්‍ය සඳහා ද අදාල වේ.

තරඟයට සහභාගී වීමෙන්, සහභාගිවන්නන් මෙම නියමයන් සහ කොන්දේසි වලට සම්පූර්ණයෙන්ම එකඟ වන බවට සලකනු ලැබේ.

Looking for...