mCash මගින් අන්තර් ජාලය හරහා ගෙවීම් කරන්නේ කෙසේද?
පළමුව ඔබගේ ජංගම දුරකතනයේ mCash තිබිය යුතු හෙයින් mCash සිල්ලර නියෝජිත ස්ථානයකට හෝ මොබිටෙල් / සිංගෙර් මෙගා / SLT ශාඛාවකට ගොස් ඔබගේ mCash ගිණුමේ ශේෂය ඉහල නංවා ගන්න.
අනතුරුව ඔබගේ වෙළඳ ආයතනය වෙත සම්බන්ධ වී ඔබගේ භාණ්ඩ / සේවාව ලබා ගන්න.
විශේෂ වෙළඳ වට්ටම් පිළිබඳව පාරිභෝගිකයෙකුට තොරතුරු ලබා ගත හැකි වෙනත් මාර්ග මොනවාද?
ගණුදෙනුව නිසි පරිදි සිදු නොවෙයි, ඊට හේතුව කුමක් ද?
රක්ෂණ බිල්පත නොගෙවා හිමිකම් ලබා ගැනීමේ ප්රවර්ධන වැඩසටහනට සහභාගි වීමට වරම් ලබන්නේ කවුරුන් ද?
ප්රවර්ධනයේ වලංගු කාලය කොපමණද?
මගේ මොබිටෙල් දුරකතනය භාවිතා කර, mCash මගින් ගෙවීමක් සිදු කරන්නේ කෙසේද?
ආයතන ලැයිස්තුව කළමනාකරණය කිරීම
ආයතනයට ගෙවීම
මොබිටෙල් / සිංගර් මෙගා / SLT ශාඛාවකදී ගෙවීමක් කරන්නේ කෙසේද?
පත්කළ mCash වෙළඳ ස්ථානයක දී ගෙවීමක් සිදු කරන්නේ කෙසේද?
ප්රවර්ධනය සඳහා එක්ව සිටින රක්ෂණ සමාගම් මොනවාද?
ගණුදෙනු සඳහා ගාස්තුවක් අය කරන්නේ ද?
පහත සඳහන් ආයතන සඳහා රු. 20/- ක ගණුදෙනු ගාස්තුවක් අයකෙරේ.
අනෙකුත් රක්ෂණ ආයතනයන් සඳහා ගණුදෙනු ගාස්තුවක් අය කෙරේද?
නැත, පහත දැක්වෙන අනෙකුත් ආයතනයන්ට කිසිදු ගනුදෙනු ගාස්තුවක් අය නොකෙරේ.
ගෙවීමෙන් නිද්හස් විය හැකි උපරිම හා අවම රක්ෂණ බිල්පත කොපමණ ද?
අවම ගණුදෙනු මුදල රු. 20/- කි
උපරිම ගණුදෙනු මුදල රු. 10,000/- කි
බිල්පත ගෙවීමෙන් නිදහස් කිරීමේ ත්යාගය ප්රදානය කරන්නේ කෙසේද?
ගණුදෙනුව නිසි පරිදි සිදු නොවෙයි, ඊට හේතුව කුමක් ද?
පියවර 1 : #111# අමතා ඔබගේ දුරකතනයේ තිරයමත දිස් වන උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.
පියවර 2: ඔබගේ ලියාපදිංචිය සාර්ථකව නිමවීමෙන් පසු, ඔබ වෙත SMS පණිවිඩයක් ලැබෙනු ඇති
Please ensure that your PIN is kept confidential at all times.
ගිණුම් වර්ග
#111# ඇමතීමෙන් ඔබට සීමාව රු. 10,000 ක් වන මූලික mCash ගිණුමක් ( Basic Account) සඳහා ලියාපදිංචි විය හැකිය.
ඔබට අවශ්ය වන්නේ නම් ඔබගේ ගිණුම, සීමාව රු. 25,000 ක් වන වැඩි දියුණු කළ උසස් ගිණුමක් ( Enhanced Account ) බවට පත් කර ගත හැකිය. කරුණාකර ඔබගේ ලඟම සිටින මොබිටෙල් සේවා ස්ථානය මගින් අදාල අයදුම් පත්රය ඉදිරිපත් කර ඔබගේ ගිණුම, වැඩිදියුණු කළ ගිණුමක් බවට උසස් කර ගන්න.
Downloads
Terms & Conditions (නියමයන් හා කොන්දේසි)
Application Form (අයදුම් පත්රය)
User Manual (භාවිතය සඳහා උපදෙස්)