MAIN MENU
Getting Started sinhala
What is mCash? si
mCash allows you to experience a whole new method of carrying out financial transactions by maintaining a Mobile Money Account. This is both convenient and easy to use. You will be able to deposit, withdraw, transfer funds as well as purchase goods and services and even pay your utility bills .
How can I join the Club Magnate program?
Club Magnate is an exclusive rewards based loyalty program designed to recognize & reward customers for their loyalty towards the network. It offers an array of benefits and rewards to its members including discounts through a comprehensive partner merchant network.

 

 

Click Here for More Information

mCash මගින් අන්තර් ජාලය හරහා ගෙවීම් කරන්නේ කෙසේද?

පළමුව ඔබගේ ජංගම දුරකතනයේ mCash තිබිය යුතු හෙයින්  mCash සිල්ලර නියෝජිත ස්ථානයකට හෝ මොබිටෙල් / සිංගෙර් මෙගා / SLT ශාඛාවකට ගොස් ඔබගේ mCash ගිණුමේ  ශේෂය ඉහල නංවා ගන්න.

  • පියවර 1: වෙළඳ ආයතනයේ වෙබ් පි‍ටුවට පිවිසෙන්න (උදා; www.mystore.lk)
  • පියවර 2: අවශ්‍ය භාණ්ඩ මිළ දී ගෙන Check Out පි‍ටුවට පිවිසෙන්න
  • පියවර 3: ගෙවීම් කිරීමේ ක්‍රමය ලෙස mCash ‍තෝරාගන්න
  • පියවර 4: ඔබගේ ජංගම දුරකතන අංකය හා PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න
  • පියවර 5: SMS මගින් ලැබෙන අංක පහකින් යුතු කේත අංකය (OTP) ඇතුළත් කරන්න
  • පියවර 6: ගෙවීම සනාථ කරන්න
  • පියවර 7: ඔබගේ ගණුදෙනුව සනාථ කෙරෙමින් SMS පණිවිඩයක් ඔබ වෙත ලැබෙනු ඇත

අනතුරුව ඔබගේ වෙළඳ ආයතනය වෙත සම්බන්ධ වී ඔබගේ භාණ්ඩ / සේවාව ලබා ගන්න.

 

විශේෂ වෙළඳ වට්ටම් පිළිබඳව පාරිභෝගිකයෙකුට තොරතුරු ලබා ගත හැකි වෙනත් මාර්ග මොනවාද?

  • ඔබගේ මොබිටෙල් දුරකතනයෙන් 369 අමතා Product Offers සඳහා Option 2 වෙත පිවිසෙන්න.

 

ගණුදෙනුව නිසි පරිදි සිදු නොවෙයි, ඊට හේතුව කුමක් ද?

  • පාරිභෝගිකයා mCash සඳහා ලියා පදිංචි වී සිටිය යුතු අතර ප්‍රමාණවත් ශේෂයක් ගිණුමේ පවත්වා ගෙන යා යුතුය.(‘Customer Wallet’ යටතේ ‘Account Balance' පරීක්ෂා කරන්න.)
  • පාරිභෝගිකයා විසින් නිවැරදි PIN අංකය යෙදිය යුතුය.
  • මූලික ගිණුම් හිමියෙකුගේ එක් දිනක ගණුදෙනු සීමාව රු. 10,000 ක් හා උසස් ගිණුමක් හිමියෙකුගේ එම සීමාව රු. 25,000 ක් ද වේ.

 

රක්ෂණ බිල්පත නොගෙවා හිමිකම් ලබා ගැනීමේ ප්‍රවර්ධන වැඩසටහනට සහභාගි වීමට වරම් ලබන්නේ කවුරුන් ද? 

  •  තම රක්ෂණ වාරිකය mCash (Own Wallet) මගින් ගෙවන ඕනෑම පාරිභෝගිකයෙක්
  • ඕනෑම මොබිටෙල් ශාඛාවකින් / සිංගර් මෙගා / SLT හෝ පත්කරන ලද mCash වෙළඳ ස්ථානයකින් තම රක්ෂණ වාරිකය ගෙවන පාරිභෝගිකයෙක්

ප්‍රවර්ධනයේ වලංගු කාලය කොපමණද?

  • 2014, පෙබරවාරි 1 දා සිට, 2014 දෙසැම්බර් 31 දක්වා.
 

මගේ මොබිටෙල් දුරකතනය භාවිතා කර, mCash  මගින් ගෙවීමක් සිදු කරන්නේ කෙසේද? 

  • ඔබගේ රක්ෂණ ඔප්පුව ‘Institute Payments’ යටතේ ලියාපදිංචි කර, mCash මගින් ඒ සඳහා පහත උපදෙස් දී ඇති පරිදි ගෙවීම් සිදු කරන්න. 

 

ආයතන ලැයිස්තුව කළමනාකරණය කිරීම

  • පියවර 1:  #111# අමතා ‘Institute Payments’ ‍තෝරාගන්න
  • පියවර 2: ‘Manage Institute List’ ‍තෝරාගන්න
  • පියවර 3: ‘Add Institute List’ ‍තෝරාගන්න
  • පියවර 4: 'Insurance' ‍තෝරාගන්න
  • පියවර 5: රක්ෂණ සමාගම ‍තෝරාගන්න
  • පියවර 6: ඔබගේ PIN අංකය ඇතුලත් කරන්න
  • පියවර 7: ඔබගේ ඔප්පුව සඳහා ඕනෑම නමක් ඇතුළත් කරන්න
  • පියවර 8: ඔබගේ රක්ෂණ ඔප්පු අංකය ඇතුළත් කරන්න
  • පියවර 9: ඔබගේ රක්ෂණ ඔප්පු අංකය නැවත ඇතුළත් කරන්න
  • පියවර 10: ඔබගේ රක්ෂණ ඔප්පු අංකය සනාථ කරන්න
  • පියවර 11: ඔබගේ සෑම ලියා පදිංචි ඔප්පු අංකයකටම අංක හයකින් යුතු යොමු අංකයක් (Reference Number) ඔබ වෙත ලැබෙනු ඇත.
 

ආයතනයට ගෙවීම

  • පියවර 1:  #111# අමතා ‘Institute Payments' ‍තෝරාගන්න
  • පියවර 2: ‘Pay Institute’ ‍තෝරාගන්න
  • පියවර 3: 'Insurance' ‍තෝරාගන්න
  • පියවර 4: රක්ෂණ සමාගම ‍තෝරාගන්න
  • පියවර 5: ඔබගේ PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න
  • පියවර 6: ඔබ ගෙවීම කරන්නට බලාපොරොත්තු වන ඔප්පු අංකය ‍තෝරාගන්න
  • පියවර 7: මුදල ඇතුළත් කරන්න
  • පියවර 8: ගණුදෙනුව සනාථ කරන්න
  • පියවර 9: සාර්ථක ගෙවීමක දී ඔබවෙත ඒ බව සනාථ කෙරෙන පණිවිඩයක් ලැබෙනු ඇති
 

මොබිටෙල් / සිංගර් මෙගා / SLT ශාඛාවකදී  ගෙවීමක් කරන්නේ කෙසේද?

  •  පියවර 1: ඔබගේ මොබිටෙල් ජංගම දුරකතන අංකය ලබා දෙන්න
  •  පියවර 2: ඔබගේ රක්ෂණ සමාගමේ නම ලබා දෙන්න
  •  පියවර 3: ඔබගේ රක්ෂණ ඔප්පු අංකය හෝ අංක හයේ යොමු අංකය ලබා දෙන්න
  •  පියවර 4: අදාල ගණුදෙනු ගාස්තු ද සමග වාරික මුදල ලබාදෙන්න
  •  පියවර 5: සාර්ථක ගෙවීමකට පසුව ඔබට ඒ බැව් සනාථ කෙරෙන පණිවිඩයක් ලැබෙනු ඇත

 

පත්කළ mCash වෙළඳ ස්ථානයක දී ගෙවීමක් සිදු කරන්නේ කෙසේද?

  • පියවර 1: ඔබගේ ජංගම දුරකතන අංකය ලබා දෙන්න (ඕනෑම ජංගම දුරකතන අංකයක්)
  • පියවර 2: ඔබගේ රක්ෂණ සමාගමේ නම ලබා දෙන්න
  • පියවර 3: ඔබගේ රක්ෂණ ඔප්පු අංකය ලබා දෙන්න
  • පියවර 4: අදාල ගණුදෙනු ගාස්තු ද සමග වාරික මුදල ලබාදෙන්න
  • පියවර 5: සාර්ථක ගෙවීමකට පසුව ඔබට ඒ බැව් සනාථ කෙරෙන පණිවිඩයක් ලැබෙනු ඇත

ප්‍රවර්ධනය සඳහා එක්ව සිටින රක්ෂණ සමාගම් මොනවාද?

  • සීමාසහිත ශ්‍රී ලංකා රක්ෂණ සංස්ථාව
  • සෙලින්කෝ ලයිෆ්
  • සෙලින්කෝ ඉන්ෂූරන්ස් පීඑල්සී
  • ඒ අයි ඒ ඉන්ෂූරන්ස් ලංකා පීඑල්සී
  • යුනියන් ඇෂුවරන්ස් පීඑල්සී
  • ජනශක්ති ඉන්ෂූරන්ස් පීඑල්සී
  • ඒසියන් අලායන්ස් ඉන්ෂූරන්ස් පීඑල්සී
  • එච් එන් බී ඇෂුවරන්ස් පීඑල්සී
  • සීමාසහිත අලායන්ස් ඉන්ෂූරන්ස් ලංකා
  • අමානා තකාෆුල් පීඑල්සී
 

ගණුදෙනු සඳහා ගාස්තුවක් අය කරන්නේ ද?

පහත සඳහන් ආයතන සඳහා රු. 20/- ක ගණුදෙනු ගාස්තුවක් අයකෙරේ.

  • ඒසියන් අලායන්ස් ඉන්ෂූරන්ස් පීඑල්සී
  • අමානා තකාෆුල් පීඑල්සී
 

අනෙකුත් රක්ෂණ ආයතනයන් සඳහා ගණුදෙනු ගාස්තුවක් අය කෙරේද?

නැත, පහත දැක්වෙන අනෙකුත් ආයතනයන්ට කිසිදු ගනුදෙනු ගාස්තුවක් අය නොකෙරේ.

  • සීමා සහිත ශ්‍රී ලංකා රක්ෂණ සංස්ථාව
  • සෙලින්කෝ ලයිෆ්
  • සෙලින්කෝ ඉන්ෂූරන්ස් පීඑල්සී
  • ඒ අයි ඒ ඉන්ෂූරන්ස් ලංකා පීඑල්සී
  • යුනියන් ඇෂුවරන්ස් පීඑල්සී
  • ජනශක්ති ඉන්ෂූරන්ස් පීඑල්සී
  • එච් එන් බී ඇෂුවරන්ස් පීඑල්සී
  • සීමාසහිත අලායන්ස් ඉන්ෂූරන්ස් ලංකා 

ගෙවීමෙන් නිද්හස් විය හැකි උපරිම හා අවම රක්ෂණ බිල්පත කොපමණ ද?

අවම ගණුදෙනු මුදල රු. 20/- කි

උපරිම ගණුදෙනු මුදල රු. 10,000/- කි

 

බිල්පත ගෙවීමෙන් නිදහස් කිරීමේ ත්‍යාගය ප්‍රදානය කරන්නේ කෙසේද?

  • mCash ලියාපදිංචිය සහිත පාරිභෝගිකයන්ට - ඔවුන්ගේ mCash වොලට්‍ටුවට බැර කෙරේ
  • අනෙකුත් පාරිභෝගිකයින්ට - ඔවුන්ගේ mCash වොලට්‍ටුවට (නොමිළයේ SIM පැක් එකක් නිකුත් කෙරේ)
 

ගණුදෙනුව නිසි පරිදි සිදු නොවෙයි, ඊට හේතුව කුමක් ද?

මූලික ගිණුම් හිමියෙකුගේ එක් දිනක ගණුදෙනු සීමාව රු. 10,000 ක් හා උසස් ගිණුමක් හිමියෙකුගේ එම සීමාව රු. 25,000 ක් ද වේ..

 

What are Commercial Bank ATMs that mCash Customers can use to Withdraw cash?
 
Following CardLess ATMs of Commercial Bank will be available for mCash Cash-Out service. All other Commercial Bank ATMs will be activated for this service very soon.
 
AKBAR BROTHERS- COLOMBO 334, T.B.JAYA MAWATHA,COLOMBO-1
AMPARA 15, D S SENANAYAKE VEEDIYA,AMPARA
ARPICO DEHIWALA ARPICO SUPER CENTRE,GALLE RAOD,DEHIWELA
ARPICO MAHARAGAMA ARPICO SUPER CENTRE ,NO 310,HIGH LEVEL ROAD ,NAWINNA,MAHARAGAMA
BAMBALAPITIYA NO. 232,GALLE ROAD, COLOMBO 04
COLOMBO 07 NO.209, DHARMAPALA MAWATHA,COLOMBO 07
COMFORT WEAR - NITTAMBUWA WATHUPITIWALA EPZ,NITTAMBUWA
DURDANS DURDANS HOSPITAL ,NO 3,ALFRED PLACE , COLOMBO 03
GALLE CITY NO.130, MAIN STREET, GALLE
HORANA NO.100,SRI SOMANANDA MAWATHA,HORANA
JA-ELA NO.140, NEGOMBO ROAD, JA ELA.
JEWELKNIT - MINUWANGODA JEWELNIT GARMENT ,MINUWANGODA
KEGALLE NO.186,MAIN STREET,KEGALLE
KIRULAPONE NO.98, HIGH LEVEL ROAD, KIRULAPONE
KOCHCHIKADE NO.96A, CHILAW ROAD,KOCHCHIKADE
KOLLUPITIYA 285, GALLE ROAD,COLOMBO 3
KULIYAPITIYA NO.74, HETTIPOLA ROAD,KULIYAPITIYA.
LIBERTY PLAZA (OFF SITE) LIBERTY PLAZA SHOPPING COMPLEX-COLOMBO 03
MARADANA 549, MARADANA ROAD, COLOMBO 10
MT LAVINIA NO.234A ,GALLE ROAD ,MT.LAVINIA
NUWARAELIYA NO.36/3, BUDDHA JAYANTHI MAWATHA,NUWARA ELIYA.
PANNALA NO.29 A,KULIYAPITIYA ROAD,PANNALA.
PETTAH NO.180/1/31, PEOPLE'S PARK SHOPPING COMPLEX,COLOMBO 11
RATMALANA NO.381, GALLE ROAD,RATMALANA
SHADOW LINE- KATUNAYAKE UNIT 15, GCE PLAZA COMPLEX, EPZ, KATUNAYAKE
THALAWATHUGODA NO.07, SURAMYA BUILDING, KOTTE ROAD,THALAWATHUGODA
UNION PLACE NO.01, UNION PLACE,COLOMBO 02
WATTALA NO.396,NEGOMBO ROAD, WATTALA.
WELLAWATTA 343, GALLE ROAD ,COLOMBO 06
YAKKALA No.252/5 ,KANDY ROAD, YAKKALA
 

FAQ's

 
What is the new service launched?
 
For the first time in Sri Lanka, mCash Withdrawals (Cash Out) are possible at Commercial Bank CardLess ATMs (Automated Teller Machines)
 
What is the new service about?
 
mCash Customers can now instantly withdraw physical cash from Commercial Bank Cardless ATMs
 
Does the mCash Customer need to have a Commercial Bank Account to use the facility?
 
No.Only required to have a mCash Account.
 
Is there a card involved in the process of Withdrawal at ATM?
 
No. this is a Card-less process. However you are required to have the Mobile Phone with the mCash Account to receive the PassCode and other confirmation SMSs.
 
Is there a limit that mCash Customer can withdraw money from the mCash Account via ATMs?
 
Yes. Current mCash Cash Out limits will apply.
 
Please refer “Transaction Limits & Charges” here
 
What does the customer need to do in order to perform a Withdrawal @ Commercial Bank CardLess ATMs?
 
Step 01 – Obtain the Five Digit ATM Withdrawal PassCode
Log in to mCash Account (Dial #111#)
Select “mBanking” option
Select “ATM Withdrawal” option (which is available under “mBanking” option) and confirm
mCash Customer will receive a SMS with Five Digit PassCode (e.g. 12345)
Step 02 – Visit ATM and Obtain Physical Cash
 
Visit the nearest Commercial Bank CardLess ATM
Follow through below steps on the ATM
Select “Card Less Transactions” option on the ATM screen
Select “mCash”
Enter mCash Account Number (which is the Mobitel Mobile Number)
Enter preferred Amount
Enter the PassCode and confirm
Collect physical dispensed by the ATM
 
What is this 5 Digit PassCode?
 
mCash Customer is sent a five digit authorization number via SMS when “ATM Withdrawal” is requested as mentioned above.
This 5 Digit Pass Code is required to be entered on the CardLess ATM to obtain cash.
This number will be valid only for 30 minutes for security purposes.
Therefore mCash Customers are advised to request for the 5 Digit Pass Code while waiting at the ATM queue or at least 15 minutes before visiting the CardLess ATM
What will happen if 5 Digit Pass Code is expired?
 
You need to request for another pass code after 30 minutes by following the steps mentioned above.
This is due to the fact that first Pass Code will be expired after 30 minutes.
 
What will happen if thePassCode SMS is accidentally deleted which ?
 
You can log to mCash Account and request for the PassCode again.
If your request comes within 30 minutes, then same PassCode will be sent via SMS.
If 30 minutes expired, then you will receive a new PassCode.
 
How would mCash Customer know that ATM withdrawal is successful/ rejected?
 
There will be number of messages displayed on the Cardless ATM machine on the status of the transaction.
Further mCash will also send successful / rejected transaction status via SMS.
This SMS will include your account balance after the ATM transaction.
 
Is there a service charge when performing a mCash cash-out through a Commercial Bank Cardless ATM?
 
Current mCash Cash Out Charges will apply.
Please refer “Transaction Limits & Charges” here
 
Is there an Additional Fee charged by the Bank ATM?
 
No. There are no additional fees charged to mCash Customers by the ATM or the Bank.
Only charges applicable will be the mCash Cash Out fees as described above.
 
Can a customer perform a mCash withdrawal if the customer does not have the mobile phone with him/her?
 
No. mCash Customer is required to carry the Mobile Phone to receive the 5 Digit Pass Code.
Therefore Mobile Phone is required to complete the Withdrawal at Bank ATM.
 
What is the benefit for mCash customers by using this service?
 
mCash Customer can visit ATMs 24 X 7 for Cash Out transactions adding great deal of convenience.
 
Under what situations would one require to withdraw money from the mobile wallet?
 
When a person is in need of physical cash, a family member or a close friend could send money where mCash Customer can then withdraw money received to his mCash Account through the nearest Commercial Bank Cardless ATM (or by visiting a Mobitel location/mCash Retailers)

 

සේවාව විස්තරය
මුදල් තැන්පත් කිරීම ඔබගේ mCash ගිණුමේ මුදල් තැන්පත් කරන්න
මුදල් ආපසු ගැනීම ඕනෑම mCash සිල්ලර සේවා ස්ථානයකින් ඔබගේ ජංගම දුරකතනය භාවිතාකර මුදල් ආපසු ලබා ගන්න
මුදල් මාරු කිරීම ඕනෑම mCash පාරිභෝගිකයෙකු වෙත මුදල් යවන්න
ආපසු මුදල් ගැනීමේ ගාස්තුව සමග මුදල් මාරු කිරීම යවන්නා විසින් ලබන්නාගේ මුදල් ආපසු ගැනීමේ ගාස්තු ගෙවමින්, ඕනෑම E පාරිභෝගිකයෙකු වෙත මුදල් යවන්න
මොබිටෙල් බිල්පත් ගෙවීම ඔබගේ මොබිටෙල් බිල්පත් කෙලින්ම ඔබගේ ජංගම දුරකතනයෙන්  ගෙවන්න
ඔබගේ සේවා බිල්පත් ගෙවන්න

ඔබගේ LECO සහ ජල (NWSDB) බිල්පත්, වාර මුදල් සහ රක්ෂණ වාරික ගෙවන්න

භාණ්ඩ හා සේවාවන් සඳහා ගෙවන්න mCash වෙළඳ ස්ථාන වලින් ලබාගත් භාණ්ඩ හා සේවාවන් සඳහා ගෙවන්න
නිෂ්පාදන මිළදී ගන්න mCash සඳහා වෙළඳ නියොජිතයන් විසින් ලබා දී ඇති නිෂ්පාදන සංකේත අංක ‍තෝරාගෙන ඇතුළත් කර එම භාණ්ඩ කෙලින්ම මිළ දී ගන්න
ගිණුමේ ශේෂය පරීක්ෂා කරන්න   ඔබගේ ගිණුමේ ශේෂය පරීක්ෂා කරන්න
කෙටි ප්‍රකාශය අවසන් ගනුදෙනු පහ පරීක්ෂා කර බලන්න
PIN අංකය වෙනස් කරගන්න ඔබගේ PIN අංකය වෙනස් කරගන්න
භාෂාව වෙනස් කරගන්න සිංහල, දමිල සහ ඉංග්‍රීසි භාෂා අතුරින් ඔබ වඩාත් කැමති භාෂාව ‍තෝරාගන්න

 

ආරම්භය

පියවර 1 :  #111# අමතා ඔබගේ දුරකතනයේ තිරයමත දිස් වන උපදෙස් අනුගමනය කරන්න.

පියවර 2: ඔබගේ ලියාපදිංචිය සාර්ථකව නිමවීමෙන් පසු, ඔබ වෙත SMS පණිවිඩයක් ලැබෙනු ඇති

Please ensure that your PIN is kept confidential at all times.

ගිණුම් වර්ග

  • Basic Account

#111# ඇමතීමෙන් ඔබට සීමාව රු. 10,000 ක් වන මූලික mCash ගිණුමක් ( Basic Account) සඳහා ලියාපදිංචි විය හැකිය.

  • Enhanced Account

ඔබට අවශ්‍ය වන්නේ නම් ඔබගේ ගිණුම, සීමාව රු. 25,000 ක් වන වැඩි දියුණු කළ උසස් ගිණුමක් ( Enhanced Account ) බවට පත් කර ගත හැකිය. කරුණාකර ඔබගේ ලඟම සිටින මොබිටෙල් සේවා ස්ථානය මගින් අදාල අයදුම් පත්‍රය ඉදිරිපත් කර ඔබගේ ගිණුම, වැඩිදියුණු කළ ගිණුමක් බවට උසස් කර ගන්න.

Downloads

Terms & Conditions (නියමයන් හා කොන්දේසි)

Application Form (අයදුම් පත්‍රය)

User Manual (භාවිතය සඳහා උපදෙස්)

Transaction Limits

The below Transactions Fees/Charges are applicable with effect from 1st February 2020

Transaction Type

Transaction Charge

mCash Account Top up

FREE

Send & Receiving Money

FREE

Mobitel Bill Payments (Mobile, Broadband)

FREE

Utility Bill Payments

 

CEB, LECO, Water, ASK Cable Vision

FREE

Nuwara Muncipal Council , Kandy Muncipal Council Water bills

FREE

Lanka Bell & SLT

FREE

Institutional Payments (Finance, Leasing, Insurance)

FREE

AIA, Allianz, Ceylinco Life, HNB Assurance, Janashakthi, Sri Lanka Insurance, Amana Takaful, Softlogic Life etc.

FREE

Payment of Goods at appointed Merchants

FREE

Mini Statement

FREE

Balance Check

FREE

Change PIN

FREE

 

Above charges are only valid till 31st July 2020

mCash Withdrawals - Rs 20 for every Rs 1000

 

Transaction Type

mCash Account

Category

 

Minimum Limit Per

Transaction

(LKR)

Max Limit Per

Transaction

(LKR)

Transactions Limit Per Day ( LKR)

Top-up and Receive Money

Basic

Rs.1.00

Rs.10,000.00

Rs.10,000.00

Enhanced

Rs.1.00

Rs.50,000.00

Rs.50,000.00

Send Money

Basic

Rs.6.00

Rs.10,000.00

Rs.10,000.00

Enhanced

Rs.6.00

Rs.50,000.00

Rs.50,000.00

Mobile Bill Payments / Top Up (Mobitel, Etisalat, Hutch)

Basic

Rs.20.00

Rs.10,000.00

Rs.10,000.00

Enhanced

Rs.20.00

Rs.50,000.00

Rs.50,000.00

Utility Bill Payments (CEB, LECO, Water, LBN, SLT etc.)

Basic

Rs.20.00

Rs.10,000.00

Rs.10,000.00

Enhanced

Rs.20.00

Rs.50,000.00

Rs.50,000.00

Institutional Bill Payments (Insurance, Other Institutes)

Basic

Rs.20.00

Rs.10,000.00

Rs.10,000.00

Enhanced

Rs.20.00

Rs.50,000.00

Rs.50,000.00

Payment for Goods at Participating merchants

Basic

Rs.10.00

Rs.10,000.00

Rs.10,000.00

Enhanced

Rs.10.00

Rs.50,000.00

Rs.50,000.00

Internet Based Payments for any web merchant

Basic

Rs.10.00

Rs.10,000.00

Rs.10,000.00

Enhanced

Rs.10.00

Rs.50,000.00

Rs.50,000.00

Bank Top-up

 

Basic

Rs.1.00

Rs.10,000.00

Rs.10,000.00

Enhanced

Rs.1.00

Rs.50,000.00

Rs.50,000.00

 

 

mCash යනුකුමක් ද?
 
mCash යනු, ඕනෑම තැනක සිට, ඕනෑම වේලාවක, ඔබට ඔබගේ මොබිටෙල් දුරකතනය භාවිතා කරමින්, පුළුල් පරාසයක මුල්‍ය ගනුදෙනු රාශියක් සිදුකිරීමට අවස්ථාව සලසාදෙන, සුවිශේෂී සේවාවකි. එමෙන්ම mCash යනු භාවිතයට ඉතා පහසු, ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුව විසින් අනුමත කරනු ලැබීමෙන් ඔබගේ ගණුදෙනුවල ආරක්ෂාව සහතික කරනු ලැබූ සේවාවකි. 
 
mCash භාවිත කළ හැක්කේ කාටද?
 
සියලු පෙර ගෙවුම්  හා පසු ගෙවුම් මොබිටෙල් පාරිභෝගිකයන්ට භාවිතා කළ හැකිය.
 
mCash සඳහා ලියා පදිංචි විය හැක්කේ කෙසේ ද?
 
ඔබගේ මොබිටෙල් දුරකතනයෙන් #111# අමතා හෝ ඕනෑම මොබිටෙල් පාරිභෝගික සේවා ස්ථානයකට පැමිණ mCash සඳහා ලියා පදිංචිවිය හැකිය.
 
මගේ mCash ගිණුමට සීමාවක් තිබේ ද?
 
ඔව්. ඔබගේ ගිණුමට රු 10,000.00 ක උපරිම සීමාවක් ඇත. එහෙත් ඔබට ඔබගේ කැමැත්ත අනුව එය වැඩි කර ගත හැකිය. 
 
මගේ mCash ගිණුම වැඩිදියුණු කර ගත හැක්කේ කෙසේ ද?
 
මොබිටෙල් ශාඛාවක් මගින් ඔබට එය උපරිම සීමාව රු. 25,000 ක් වන උසස් ගිණුමක් බවට වැඩි දියුණු කරගත හැකිය. 
 
mCash භාවිතා කිරීම සඳහා මට බැංකු ගිණුමක් අවශ්‍යද?
 
නැත, ඔබට ඒ සඳහා බැංකු ගිණුමක් අවශ්‍ය නොවේ.
 
මට මගේ දුරකතන අංකය මගින් mCash භාවිතා කළ හැකිද?
 
ඔව්, ඔබට ඔබ භාවිතා කරන දුරකතන අංකය මගින් එම සේවාව සක්‍රිය කර ගත හැකිය.
 
mCash හි ඇති විශේෂාංගයන් මොනවාද?
 
එම පද්ධතියේ ඇති සාමාන්‍ය විශේෂාංගයන් පහත දැක් වේ.
  • මුදල් තැන්පත් කිරීම හා ආපසු ගැනීම (Cash In / Out)
  • එක් පුද්ගලයෙකු ගෙන් තවත් පුද්ගලයෙකුට මුදල් යැවීම (Peer to Peer transfer)
  • බිල්පත් පියවීම (සේවාවන් සඳහා, රක්ෂණ වාරික ආදිය)
  • භාණ්ඩ හා සේවාවන් සඳහා ගෙවීම
  • ගිණුම් ශේෂය පරීක්ෂා කිරීම / කෙටි ප්‍රකාශයන්
 
මට මගේ mCash ගිණුම ශ්‍රී ලංකාවෙන් පිටත දී භාවිතා කළ හැකි ද?
 
නැත. ඔබට එය ශ්‍රී ලංකාවෙන් පිටත දී භාවිතා කළ නොහැකි ය.
 
මට මගේ බැංකු ගිණුමෙන්, mCash ගිණුමට මුදල් මාරු කළ හැකිද?
 
නොහැකිය.
 
මා විසින් ලියාපදිංචි ගාස්තුවක් ගෙවිය යුතුද?
 
නැත. mCash සඳහා ලියාපදිංචි කර ගැනීම නොමිලයේ සිදු කෙරේ. 
 
මගේ ගණුදෙනු සඳහා ගිණුම් ප්‍රකාශයක් ලබා ගත හැකිද?
 
‍තෝරා ගැනීම 1: ඔබගේ ජංගම දුරකතනය මගින් කෙටි ප්‍රකාශයක් ලබා ගන්න
‍තෝරා ගැනීම 2: මොබිටෙල් ශාඛාව මගින් විස්තරාත්මක ප්‍රකාශයක් ලබා ගන්න  
 
 
මගේ ගණුදෙනුව සාර්ථකව සිදුවීදැයි දැනගන්නේ කෙසේද?
 
සෑම ගණුදෙනුවක් අවසානයේදීම ඔබවෙත එවනු ලබන SMS පණිවිඩයක් මගින් එය සනාථ කෙරේ.
 
ගණුදෙනුවකට පසු මා වෙත සනාථ කිරීමේ SMS පණිවිඩයක් නොලැබුනේ නම් කුමක් කළ යුතු ද?
 
ගණුදෙනුවකට සම්බන්ධ වන දෙපාර්ශ්වය වෙතම සනාථ කිරීමේ SMS පණිවිඩ යැවීමෙන් පමණක් එය සම්පූර්ණ වේ. එහෙයින් ඔබ වෙත SMS පණිවිඩයක් නොලැබුනේ නම් අපගේ 1717 හොට් ලයින් අංකයට ඇමතුමක් ලබා දෙන්න.
 
මා වෙත ලැබෙන SMS පණිවිඩ සඳහා මා ගාස්තුවක් ගෙවිය යුතුද?
 
ඔබ වෙත ලැබෙන සියළු SMS පණිවිඩ ගාස්තුවලින් නිදහස් වේ.
 
mCash භාවිතය සඳහා දෛනික ගාස්තුවක් ගෙවිය යුතුද?
 
mCash සේවාව සඳහා දෛනික ගාස්තුවක් අය නොකෙරේ.
 
මගේ mCash ගිණුමේ අවම ශේෂයක් පවත්වා ගත යුතු ද?
 
නැත, අවශ්‍ය නොවේ.
 
මෙම සේවාව සඳහා සේවා ගාස්තුවක් ගෙවිය යුතුද?
 
නැත, එහෙත් පහත වගුවේ දැක්වෙන පරිදි, ගණුදෙනු වර්ගය අනුව ගණුදෙනු ගාස්තුවක් අදාල විය හැකිය.
 
ගණුදෙනු වර්ගය ගණුදෙනු ගාස්තුව (රු.)
E ගිනුමේ ශේෂය වැඩිකර ගැනීම ගාස්තුවෙන් නිදහස්
මුදල් යැවීම  
රු. 500 හා ඊට අඩු ගාස්තුවෙන් නිදහස්
රු. 500 ට වැඩි 5
මොබිටෙල් බිල්පත් ගෙවීම (මොබිටෙල්, බ්‍රෝඩ්බෑන්ඩ්) ගාස්තුවෙන් නිදහස්

පත්කරන ලද වෙළඳ නියෝජිතයෙකු මාර්ගයෙන් Merchant Assistance මගින් ඔබගේ ජංගම දුරකතනයෙන් ඍජුවම සේවා බිල්පත් ගෙවීම (LECO, NWSDB (ජලය) SLT  ආදිය) 

20.00
ආයතනික ගෙවීම් (‍ෆිනෑන්ස්, ලීසිං, රක්ෂණ) 0 – 20.00 කොන්දේසි සහිතයි
මුදල් ආපසු ගැනීම  
රු. 200 හා ඊට අඩු 5.00
රු. 200 සිට - 500 දක්වා 10.00
රු. 500 සිට 1,000 දක්වා 20.00
රු. 1,000 සිට - 3000 දක්වා 60.00
රු. 3000 සිට 5,000 දක්වා 100.00
පත් කරනලද වෙළඳ නියෝජිතයින් මගින් භාණ්ඩ මිළ දී ගැනීම ගාස්තුවෙන් නිදහස්
කෙටි ගිණුම් ප්‍රකාශ ගාස්තුවෙන් නිදහස්
විස්තරාත්මක මුද්‍රිත ගිණුම් ප්‍රකාශ 200.00 මොබිටෙල් ශාඛාවන්ගෙන් පමණයි
ශේෂය පරීක්ෂා කිරීම ගාස්තුවෙන් නිදහස්
PIN අංකය වෙනස් කිරීම ගාස්තුවෙන් නිදහස්
 
 
සියලුම ජංගම දුරකතන මගින් mCash සේවාව ලබා ගත හැකිද?
 
ඔව්, ඔබට ඕනෑම ජංගම දුරකතනයකින් එම සේවාව ලබාගත හැකිය.
 
මගේ PIN අංකය වෙනස් කරගත හැක්කේ කෙසේද?
 
පියවර 1: #111# අමතා ' ........... ' ‍තෝරා ගන්න
පියවර 2: පවතින PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර 3: නව PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර 4: නව PIN අංකය නැවත ඇතුළත් කරන්න
පියවර 5: නව PIN අංකය SMS  පණිවිඩයක් මගින් සනාථ කෙරෙනු ඇත
 
මගේ PIN අංකය අස්ථාන ගත වුවහොත් නැවත එය ඇතුළත් කර ගත හැකිද?
 
ඔව්, ඔබට මොබිටෙල් ශාඛාවක් වෙත ගොස් එය නැවත ඇතුළත් කරගත හැකියි.
 
මගේ ජංගම දුරකතනය අස්ථානගත වුවහොත් මගේ mCash  ගිණුමට කුමක් සිදුවේද?
 
ඔබගේ ගිණුම PIN අංකයකින් ආරක්ෂා වී ඇති හෙයින් ගැටළුවක් ඇති නොවේ. එහෙත් ඔබට අවශ්‍යනම් මොබිටෙල් ශාඛාවක් වෙත ගොස් නැවත දැනුම් දෙන තුරු ඔබගේ mCash ගිණුම විසංධි කරන ලෙස ඉල්ලා සිටිය හැකිය.
 
මගේ මුදල් අරක්ෂා වන්නේ ද?
 
ඔව්, ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුවේ මාර්ගෝපදේශ අනුව සේවාව ක්‍රියාත්මක වේ.
 
මගේ mCash ගිණුමට මුදල් බැර වීමේ දී ගාස්තුවක් අය කෙරේ ද?
 
නැත, ලැබෙන මුදල් ඔබගේ ගිණුමට නොමිළයේ බැර කෙරේ.
 
මගේ ගිණුමේ ශේෂය පරීක්ෂා කිරීමේ දී ගාස්තුවක් අය කෙරේ ද?
 
නැත, ගිණුම් ශේෂය පරීක්ෂා කිරීම සඳහා කිසිදු ගාස්තුවක් අය නොකෙරේ.
 
ගණුදෙනු සඳහා සීමාවන් තිබේ ද?
 
ඔව්, පහත වගුවේ දැක්වෙන සීමාවන් තිබේ.
 
ගණුදෙනු වර්ගය mCash ගිණුම් වර්ගය ගණුදෙනු සඳහා අවම සීමාව (රු.) ගණුදෙනු සඳහා අවම සීමාව (රු.) ගණුදෙනු සඳහා දෛනික සීමාව (රු.)
mCash ගිණුම ශෙෂය වැඩි කිරීම හා මුදල් ලැබීම
 
මූලික 1 10,000 10,000
වැඩිදියුණු කළ 1 25,000 25,000
මුදල් යැවීම මූලික 6 5,000 10,000
වැඩිදියුණු කළ 6 5,000 25,000
මොබිටෙල් බිල්පත් ගෙවීම මූලික 20 10,000 10,000
වැඩිදියුණු කළ 20 25,000 25,000
සේවා බිල් පත් ගෙවීම මූලික 20 10,000 10,000
වැඩිදියුණු කළ 20 25,000 25,000
ආයතනික බිල්පත් ගෙවීම (මුල්‍ය, රක්ෂණ, ලීසිං) මූලික 20 10,000 10,000
වැඩිදියුණු කළ 20 25,000 25,000
වෙළඳ නියෝජිතයින් වෙත භාණ්ඩ සඳහා ගෙවීම මූලික 10 10,000 10,000
වැඩිදියුණු කළ 10 25,000 25,000
ඕනෑම අන්තර්ජාල වෙළඳ ආයතනයකට අන්තර්ජාලය හරහා ගෙවීම මූලික 10 10,000 10,000
වැඩිදියුණු කළ 10 25,000 25,000
 
 
මගේ ගිණුමේ ප්‍රමාණවත් මුදලක් තිබියදීත් ගණුදෙනුවක් සිදුකළ නොහැක්කේ ඇයි?
 
එක් දිනක දී සිදුකළ හැකි ගණුදෙනුවල දෛනික උපරිම සීමාවක් පවතින අතර එම සීමාව ඉක්මවා ඇත්නම්, ගණුදෙනුව සිදු කිරීම ඊලඟ දිනය දක්වා ප්‍රමාද කිරීමට සිදුවේ.
 
මගේ mCash ගිණුමේ ශේෂය ඉහල නංවා ගත හැක්කේ කොහේ දී ද?
 
දිවයින පුරා mCash ස්ථාන 10,000 කට වඩා ඇත. මොබිටෙල් ශාඛාවකට හෝ එම ස්ථානයකට ගොස් ඔබගේ ගිණුමේ ශේෂය ඉහල නංවා ගන්න.
කරුණාකර mobitel.lk/mCash වෙබ් අඩවියෙන් එම ස්ථානවල ලැයිස්තුව පරීක්ෂා කරන්න.
 
 
මා මිළ දී ගන්නා භාන්ඩවලට mCash මගින් මුදල් ගෙවිය හැකිද?
 
ඔව්, අපගේ ‍තෝරා ගත් වෙළඳ සහකරුවන් වෙත mCash මගින් ගෙවීම් කළ හැකියි. එම ස්ථාන වල mCash සංඥාව පැහැදිලිව පෙනෙන සේ ප්‍රදර්ශණය කර ඇත.
කරුණාකර mobitel.lk/mCash වෙබ් අඩවියෙන් එම වෙළඳ සහකරුවන්ගේ සම්පූර්ණ ලැයිස්තුව ලබාගන්න.
 
 
ව්‍යාපාරිකයෙකු mCash  සඳහා ලියාපදිංචිය ලබා ගන්නේ කෙසේ ද?
 
කරුණාකර 1717 අමතා E වෙළඳ සහකරුවකු ලෙස ලියාපදිංචි වීම පිළිබඳ තොරතුරු ලබා ගන්න.

 

මෙම වැඩසටහන කුමක්ද?

දැන් ඔබට අනුරාධපුරය, පොළොන්නරුව වැනි ශ්‍රී ලංකාවේ ඓතිහාසික නගර වල බෞද්ධ පුජ්‍යස්ථාන වෙත mCash හරහා ඔබගේ වටිනා පුණ්‍යාධාර ලබාදීමට පුළුවන්. mCash පාරිභෝගිකයින්ට මේ යටතේ පහත විහාරස්ථාන වෙත පරිත්‍යාග සිදු කල හැක.

  • ඓතිහාසික ජය ශ්‍රී මහා බෝධීන් වහන්සේ - අනුරාධපුර
  • සෝමාවතී මහා චෛත්‍යරාජයාණන් වහන්සේ - පොළොන්නරුව
  • රුවන්වැලි මහා සෑ රඳුන් - අනුරාධපුර
  • දිඹුලාගල පුරාණ රජමහා විහාරය - පොළොන්නරුව

1.      පරිත්‍යාග සිදුකරන්නේ කෙසේද?

විකල්ප 01

ඔබේ mCash ගිණුම හරහා ඍජුවම පරිත්‍යාග සිදු කල හැක. භාවිත කිරීමට #111# අමතා නොමිලේම ලියාපදිංචි වන්න.

  • #111# අමතන්න
  • “Aayathanika Geweem” තෝරාගන්න
  • “Parithyaaga” තෝරාගන්න
  • අදාල විහාරස්ථානය තෝරාගන්න
  • ඔබේ mCash PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න
  • ඔබේ දුරකථන අංකය ඇතුළත් කරන්න
  • පරිත්‍යාග කිරීමට බලාපොරොත්තු වන මුදල ඇතුළත් කරන්න
  • පරිත්‍යාගයේ විස්තර ද සමඟ සනාථ කිරීමේ SMS පණිවිඩය ඔබටලැබෙනු ඇත

විකල්ප 02

ඕනෑම mCash නියෝජිත ආයතනයකට හෝ මොබිටෙල් ශාඛාවක් වෙත පියනගා ඔබගේ ජංගම දුරකථන අංකය සහ පරිත්‍යාග කිරීමට අවශ්‍ය මුදල ලබාදීමෙන් ඔබට මෙම විහාරස්ථාන වෙත පරිත්‍යාගයන් සිදු කල හැක. වෙළඳ නියෝජිත මහතා/මහත්මිය විසින් ඔබ වෙනුවන් පරිත්‍යාගය කරනු ලබන අතර සනාථ කිරීමේ SMS පණිවිඩය ඔබට ලැබෙනු ඇත

2. පරිත්‍යාග කරනු ලබන මුදල් විහාරස්ථාන වෙත ලැබෙන්නේ කෙසේද?

සියලුම පරිත්‍යාග, අදාල විහාරස්ථානය යටතේ ඇති විශේෂ බැංකු ගිණුමකට තැන්පත් කරනු ලැබේ.

3. පරිත්‍යාග කල හැකි මුදල කොපමණද?

අවම පරිත්‍යාග මුදල රු. 20 ක් වන අතර උපරිමය මූලික ගිණුම් සඳහා රු. 10,000 ක් ද වැඩිදියුණු කල ගිණුම් සඳහා රු. 25,000 ක් ද වේ.

4. පරිත්‍යාගය සම්පුර්ණ නොවේ. හේතුව කුමක්ද?

ඔබේ ජංගම දුරකතනයෙන් පරිත්‍යාගය කරන්නේ නම් ඔබ mCash සේවාව සඳහා ලියාපදිංචි වී සිටිය යුතුය. පරිත්‍යාග කිරීමට බලාපොරොත්තු වන මුදලට සරිලන ශේෂයක් ඔබගේ ගිණුමේ පැවතිය යුතු අතර ඔබේ PIN අංකය නිවැරදිව ඇතුළත් කිරීමත් අනිවාර්ය වේ.

What is the new service launched?

Customers can perform all mCash transactions, Utility, Leasing & Insurance payments at Lanka Bell branches island wide.

Does the Customer need to also be a Lanka Bell customer to perform an mCash transaction at Lanka Bell?

No, Customer does not has to be a Lanka Bell customer.

What are the mCash services offered at Lanka Bell?

  • Cash-In
  • Cash-Out
  • Mobile Bill Payments
  • Utility Bill Payments
  • Insurance Bill Payments
  • Leasing Payments

 

Where are the Lanka Bell branches located where I can perform mCash transactions?

Please refer the website for Lanka Bell branch locations

Do I have to pay extra service charges when performing transactions at Lanka Bell branches?

No. Standard charges apply

Does Lanka Bell give me a separate receipt for mCash transactions or is it the usual confirmation SMS?

Yes, Lanka Bell will issue a print receipt for transactions following a confirmation SMS

Are the transaction limits the same at Lanka Bell for mCash services?

Standard limits are applicable for Cash-In & Cash-Out

I am a Lanka Bell customer. Can I perform Lanka Bell transactions via mCash?

Yes you can.

What are the times that these Lanka Bell branches are opened & closed?

From 8.30 AM to 5.30 PM

Are the Lanka Bell branches open on weekends / Poya days / Public Holidays?

Lanka Bell branches are open half day on Saturday. Sunday and other holidays, the branches will be closed.

If an erroneous transaction happens at Lanka Bell, do I call Lanka Bell hotline or Mobitel hotline?

Call 7111, Mobitel Hotline with the transaction reference number

 

 

mCash has now partnered with Abans to make your life simple and more convenient. Engage in Cash-In, make Utility Bill, Insurance Premium and Leasing Payments at any Abans Showroom island wide.

FAQ's

What is the new service launched?
 
Customers can perform all mCash transactions, Utility, Leasing & Insurance payments at Abans showrooms island wide.
 
Does the Customer need to also be a Abans customer to perform an mCash transaction at Abans?
 
No, Customer does not has to be a Abans customer. 
 
What are the mCash services offered at Abans?
 
Cash-In
Utility Bill Payment
Insurance Bill Payments
Leasing Payments
 
Where are the Abans showrooms located where I can perform mCash transactions?
 
Please refer the website for Abans showroom locations
 
Do I have to pay extra service charges when performing transactions at Abans Showrooms?
 
No. Standard charges apply 
 
Does Abans give me a separate receipt for mCash transactions or is it the usual confirmation SMS?
 
Yes, Abans will issue a print receipt for transactions following a confirmation SMS
 
Are the transaction limits the same at Abans for mCash services?
 
Standard limits are applicable for Cash-In
 
I am a Abans customer. Can I perform Abans transactions via mCash?
 
This function will be enabled soon
 
What are the times that these Abans showrooms are opened & closed?
 
From 8.30 AM to 7.00 PM
 
Are the Abans showrooms open on weekends / Poya days / Public Holidays?
 
Yes
 
If an erroneous transaction happens at Abans, do I call Abans hotline or Mobitel hotline?
 
Call 1717, Mobitel Hotline with the transaction reference number
 

View Abans Branch Network >>

 

mCash ගිණුමේ ශේෂය ඉහල නංවාගැනීම (මුදල් තැන්පත් කිරීම)
 
 
පියවර 1: වෙළඳ නියෝජිතයා විසින් ගණුදෙනුව ආරම්භ කරනු ඇත
පියවර 2: ඔබගේ ජංගම දුරකතන අංකය ලබා දී තැන්පත් කිරීමට බලාපොරොත්තු වන මුදල දැනුම් දෙන්න
පියවර 3: වෙළඳ නියෝජිතයාට මුදල භාර දෙන්න
පියවර 4: ගණුදෙනුවේ විස්තර ද සමග සනාථ කිරීමේ SMS පණිවිඩය ඔබ වෙත ලැබෙනු ඇත
 

ආපසු ගැනීම (මුදල් ආපසු ගැනීම)
 

ඕනෑම E නියෝජිත ස්ථානයකට ගොස් මුදල් ආපසු ගැනීමේ සේවාව ඉල්ලා සිටින්න
පියවර 1: වෙළඳ නියෝජිතයා විසින් ගණුදෙනුව ආරම්භ කරනු ඇත
පියවර 2: ඔබගේ ජංගම දුරකතන අංකය ලබා දී ආපසු ගැනීමට බලාපොරොත්තු වන මුදල දැනුම් දෙන්න
පියවර 3: වෙළඳ නියෝජිතයා විසින් ගණුදෙනුව සනාථ කළ පසු, ගණුදෙනුව බලාත්මක කිරීම සඳහා ඔබගේ PIN අංකය ලබාදෙන ලෙස දැනුම් දෙන SMS පණිවිඩයක් ඔබ වෙත ලැබෙනු ඇත
පියවර 4: ගණුදෙනුව බලාත්මක කිරීම සඳහා ඔබගේ PINඅංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර 5: ගණුදෙනුවේ විස්තර ද සමග සනාථ කිරීමේ SMS පණිවිඩය ඔබ වෙත ලැබෙනු ඇත
පියවර 6:  වෙළඳ නියෝජිතයා විසින් ඔබවෙත මුදල භාරදෙනු ඇත
 
 

මුදල් යැවීම

 
පියවර 1: #111# අමතා  මෙනුවෙන් "Send Money" ‍තෝරා ගන්න
පියවර 2: ඔබගේ PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර 3: ඔබ මුදල් යැවීමට බලාපොරොත්තු වන තැනැත්තා ගේ ජංගම දුරකතන අංකය ඇතුල් කරන්න
පියවර 4: මාරු කිරීමට බලාපොරොත්තු වන මුදළ ඇතුල් කරන්න
පියවර 5: ගණුදෙනුව සනාථ කරන්න
පියවර 6: ගණුදෙනුවේ විස්තර ද සමග සනාථ කිරීමේ SMS පණිවිඩය ඔබ වෙත ලැබෙනු ඇත
 
 

මොබිටෙල් බිල් පත් ගෙවීම

 
පියවර 1: #111# අමතා  මෙනුවෙන් "Mobitel Bill Payment" ‍තෝරා ගන්න
පියවර 2: ඔබගේ PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර 3: ඔබ ගෙවීමට බලාපොරොත්තු වන මුදල ඇතුල් කරන්න
පියවර 4: ගණුදෙනුව සනාථ කරන්න
පියවර 6: ගණුදෙනුවේ විස්තර ද සමග සනාථ කිරීමේ SMS පණිවිඩය ඔබ වෙත ලැබෙනු ඇත
 
 

සේවා බිල්පත් ගෙවීම

 
පියවර 1: #111# අමතා මෙනුවෙන් "Utility Payments" ‍තෝරා ගන්න
පියවර 2: ‘Pay Bill’ ‍තෝරා ගන්න
පියවර 3: අදාල සේවා සපයන්නා ‍තෝරා ගන්න (CEB, LECO, Water Board ආදිය.)
පියවර 4: ඔබගේ PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර 5: ඔබ ගෙවීමට බලාපොරොත්තු වන මුදළ ඇතුල් කරන්න
පියවර 6: ගණුදෙනුව සනාථ කරන්න
පියවර 7: ගණුදෙනුවේ විස්තර ද සමග සනාථ කිරීමේ SMS පණිවිඩය ඔබ වෙත ලැබෙනු ඇත
 
 

නව ගෙවීම් ලාභියෙක් එක් කර ගැනීම (සේවාවන් සඳහා බිල්පත් ගෙවීමට)

 
පියවර 1: #111# අමතා  මෙනුවෙන් "Utility payments" ‍තෝරා ගන්න
පියවර 2: ‘ Manage Payee" ‍තෝරා ගන්න 
පියවර 3: 'Add New Payee' ‍තෝරා ගන්න
පියවර 4: ලයිස්තුවෙන් එක් ගෙවීම් ලබන්නෙක් ‍තෝරා ගන්න
පියවර 5: ඔබගේ කැමැත්ත පරිදි ගිණුම නම්කරන්න
පියවර 6 : ඔබගේ ගිණුම් අංකය ඇතුල් කරන්න
පියවර 7: ගිණුම් අංකය නැවත ඇතුල් කරන්න
පියවර 8: ඔබට යොමු අංකයක් ලැබෙනු ඇත
පියවර 9: ගණුදෙනුවේ විස්තර SMS පණිවිඩයක් මගින් ඔබ වෙත ලැබෙනු ඇත
 
 

භාණ්ඩ හා සේවාවන් මිළ දී ගන්නා අවස්ථාවේදීම ගෙවන්න

 
පියවර 1: සැපයුම්කරු බිල් පතේ අයකිරීම දැනුම් දීමෙන් ගණුදෙනුව ඇරඹේ
පියවර 2: ඔබගේ මොබයිල් දුරකතන අංකය ලබා දිය යුතුවේ
පියවර 3:සැපයුම්කරු ගණුදෙනුව සනාථ කළ වහාම, ගණුදෙනුව බලාත්මක කිරීම සඳහා ඔබගේ PIN අංකය විමසා ඔබගේ දුරකතනය වෙත පණිවිඩයක් ලැබෙනු ඇත
පියවර 4: ගණුදෙනුව බලාත්මක කිරීම සඳහා ඔබගේ PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර 5:ගණුදෙනුවේ විස්තර සමග එය සනාථ කරමින් SMS පණිවිඩයක් මගින් ඔබ වෙත ලැබෙනු ඇත
පියවර 6: සපයන්නා විසින් භාණ්ඩ / සේවාවන් ඔබවෙත ලබා දෙනු ඇත.
 
 

ආයතනවලට සිදු කෙරෙන ගෙවීම්

 
ඔබට රජයේ දෙපාර්තමේන්තු, වෙළඳ බැංකු, රක්ෂණ, ‍ෆිනෑන්ස් හා ලීසිං සමාගම්, අධ්‍යාපනික සේවාවන් සපයන්නන්  ආදී සේවා ආයතනවලට ද ගෙවිය හැකිය. 

ඒ සඳහා ආයතන ලැයිස්තුව කළමනාකරණය කරන්න.

පියවර 1: #111# අමතා  මෙනුවෙන් "Institute Payments" ‍තෝරා ගන්න
පියවර 2 ; ‘Manage Institute List’ තෝරා  ගන්න
එතැන් සිට, ඔබ 'utility' ලැයිස්තුව කළමනාකරණය කල ආකාරයටම පහත සඳහන් පියවර අනුගමනය කරන්න.
- ආයතනය එකතු කරන්න
- ආයතනය මකා දමන්න
- ආයතන ලැයිස්තුව පරීක්ෂා කර බලන්න
- ආයතන ලැයිස්තුව මකා දමන්න
 
 

ආයතනයකට ගෙවීම

 
පියවර 1: #111# අමතා  මෙනුවෙන් "Institute Payments" ‍තෝරා ගන්න
පියවර 2: ගෙවීම සිදුකරන ආයතනය ගන්න
පියවර 3:ගෙවීම ලබන ආයතනය ‍තෝරාගන්න
පියවර 4: ඔබගේ PIN අංකය ඇතුළත් කරන්න
පියවර 5: මුදල ඇතුළත් කරන්න
පියවර 6: ගණුදෙනුව සනාථ කරන්න
පියවර 7: සාර්ථක  ගෙවීමක් අවසානයේ ඔබට සනාථ කිරීමේ පණිවිඩයක් ලැබෙනු ඇති
 
 

ගිණුමේ ශේෂය පරීක්ෂා කරන්න

 
පියවර 1: #111# අමතා 'Check Balance’තෝරා ගන්න
පියවර 2: PIN අංකය ඇතුල් කරන්න
පියවර 3: ඔබට ශේෂය දැකිය හැකිය
 
 

ඔබගේ ගිණුම කළමනාකරණය කරගන්න

 
කෙටි ප්‍රකාශය
 
පියවර 1: #111# අමතා ‘Manage your Account’ ‍තෝරා ගන්න
පියවර 2: ‘Mini Statement ' ‍තෝරා ගන්න
පියවර 3: PIN අංකය ඇතුල් කරන්න
පියවර 4: ඔබට කෙටි ප්‍රකාශය පණිවිඩයක් ලෙස දැක ගැනීමට හැකිවනු ඇත
 
 

භාෂාව වෙනස් කරගන්න

 
පියවර 1: #111# අමතා ‘Manage Your Account ' ‍තෝරා ගන්න
පියවර 2: ‘Change Language' තෝරා ගන්න
පියවර 3: PIN අංකය ඇතුල් කරන්න
පියවර 4: ඔබ කැමති භාෂාව තෝරා ගන්න
පියවර 5: භාෂාව වෙනස් කිරීම සනාථ කරන්න
පියවර 6: ඔබ කැමති භාෂාවට වෙනස් වීම පිළිබඳව දැනුම් දෙනු ඇති
 
 

PIN අංකය වෙනස් කරගන්න

 
පියවර 1: #111# අමතා Manage Your Account' ‍තෝරා ගන්න
පියවර 2:  'Change PIN’ තෝරා ගන්න
පියවර 3: PIN අංකය ඇතුල් කරන්න
පියවර 4: නව mCash PIN අංකය ඇතුල් කරන්න
පියවර 5: නව PIN අංකය නැවත ඇතුල් කරන්න
පියවර 6: PIN අංකය වෙනස් වීම පිළිබඳව ඔබට දැනුම් දෙනු ඇති
 
 

ගිණුම අවසන් කරන්න

 
පියවර 1:#111# අමතා 'Manage Your Account’ ‍තෝරා ගන්න
පියවර 2: 'Close Account’ තෝරා ගන්න
පියවර 3: PIN අංකය ඇතුල් කරන්න
පියවර 4: ගිණුම අවසන් කිරීම සනාථ කරන්න
පියවර 5: ගිණුම අවසන් කිරීම පිළිබඳව ඔබට දැනුම් දෙනු ඇති
 
 

විස්තරාත්මක ප්‍රකාශය

 
ඔබට ඕනෑම මොබිටෙල් ශාඛාවක් වෙත පැමිණ ඔබගේ mCash ගිණුම පිළිබඳ විස්තරාත්මක ප්‍රකාශයක් ලබා ගත හැකිය